COPERNICUS

COPERNICUS
@Copernicus
işte sahneden indim ve öpüyorum ağzından
Ama burada benden başka kimse yok, tek başına nasıl iyilik yapabilirsin ki? Yapamazsın.
Sayfa 43 - İthaki
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Berbat ve boş bir hayatı telafi etmek için yapabileceğim bir şey var mı şimdi?
Sayfa 43 - İthaki
"...Söylediklerimin tek kelimesi doğru değildi. Cehenneme kadar yolun var."
Sayfa 41 - İthaki
"Ben yaşayacağımı yaşadım. Senin gibi sona geldiğimde zalimleşmiyorum."
Sayfa 40 - İthaki
Bir şey bitince artık hiçbir faydası kalmaz.
Sayfa 40 - İthaki