COPERNICUS

COPERNICUS
@Copernicus
işte sahneden indim ve öpüyorum ağzından
"Bir şey bittiğinde aslında hiçbir zaman yaşanmamış gibi olur. Şu an senin hayatın benimkinden iyi mi? Asil önemli olan şu andır. İyi mi benimkinden? iyi mi?"
Sayfa 39 - İthaki
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her şey sona erdi. Artık hiçbiri yaşanmamış gibi.
Sayfa 39 - İthaki
Birçok başkası gibi sen de hayatını yapay bir konfor üzerine kurmuşsun.
Sayfa 29 - İthaki
Onun bile
Hiçbir şeyin fazlası insana iyi gelmez.
Sayfa 21 - İthaki
Her şey gittiyse ben neden kalayım?
Sen gittin, siz gittiniz, herkes bir parça gitti işte. . . . Edip Cansever