Gülderen tekin

Gülderen tekin
@Cornflover
Umudum var benim
Kendime bazı özürler borçluyum
Herkesi memnun etmeyi ,iyilik sandığım için . Fedakarlığı görev sandığım için . Anlaşılmayı bekleyip kendimi anlatmadıgim için. Kırıldığım yerde güçlü görünmeye çalıştığım için. Onaylanmayi ,sevilmek sandığım için. Sınırlarımi korumayı bencillik sandığım için. Vazgeçmem gereken yerde sabrettim için. Hayır demekten cekindigim için. Hak ettiğim ilgiyi , lütuf sandığım için. Sevilmek uğruna kendimden eksilttigim her parça için. Mutlu olmadığım halde"idare eder" dediğim her an için. Kendimi savunmayı kavga sanıp geri durdugum için. Hakliyken bile kendimi sucladigim için. Kendimden çok özür dilerim.😔
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bugün seni sebepsiz özledim. Sarılınca geçecek gibi. Başka bir şey istemiyorum. Müsait misin?
Suyun tuzlu olduğunu anlamak için denizin tamamını yutmaya gerek yok. İnsanlar size kim olduklarını gösterdiklerinde onlara inanın.
Umut verip güven aşılayan da yarı yolda bıraktığın insanın gönül sadakasini iki dünyada da veremezsin . Hz. Muhammed s.a.v
Yaşmak üzerine çok düşünüyorsun. Birazda yaşa...