Herkesi memnun etmeyi ,iyilik sandığım için .
Fedakarlığı görev sandığım için .
Anlaşılmayı bekleyip kendimi anlatmadıgim için.
Kırıldığım yerde güçlü görünmeye çalıştığım için.
Onaylanmayi ,sevilmek sandığım için.
Sınırlarımi korumayı bencillik sandığım için.
Vazgeçmem gereken yerde sabrettim için.
Hayır demekten cekindigim için.
Hak ettiğim ilgiyi , lütuf sandığım için.
Sevilmek uğruna kendimden eksilttigim her parça için.
Mutlu olmadığım halde"idare eder" dediğim her an için.
Kendimi savunmayı kavga sanıp geri durdugum için.
Hakliyken bile kendimi sucladigim için.
Kendimden çok özür dilerim.😔