Dünyadaki en büyük hoşnutluk; insanın kendisiyle barışık olması. Bu nedenle diyorum ki sana ,çekil savaşlardan . Giriştiğin her savaşta kendinden bir parçayı da öldürürsün.
Kazanırsın ama kirlenebilirsin . Galip gelirsin ama ruhun biraz daha kararır.
Gece karanlık bir odada bir masanın üzerine bir mum koy.Isıga elini yaklastir.Patmaklarinin sınırında titreşen gölgeyi izle.O kaçmıyor; sadece dengesini arıyor.
Elini biraz geri çek. Işık nasıl da genişliyor ve odayı dolduruyor değil mi?
Ruh da böyledir. Işık ve mesafe ayarıyla her şey sakinleşir.