Yine bişeyler yazmak geldi içimden. Ayrılık yaşanmış sonbaharda kalmiş kalpler yapraklara yüklüsen bütün açılarını kederlerini kadar uzağa götürbilir ki unutmak istesen Her şeyi ne kadarını becerebilirsin bir insan her şeyini sildim, yaktım, attım dese sormazlar mi hayalini ne yaptın diye...