Baş harfleri ve gerçeği söylüyorum:
E= Seni özlüyor ama yazmaya çekiniyor.
O=Pişman ama gurur yapıyor.
Y=Uzak durmalısın yoksa üzüleceksin.
A= Yakın zamanda seninle olacak sabret.
F= Hayır gelmez başkasını seviyor, kabullen.
B= Seni sevsede dönemiyor.