"Seninle gezmediğim bir sokak var içimde hâlâ, Seninle gitmediğim bir yolculuk var daha,
Seninle geçirmedigim günler, geceler var,
Seninle paylaşamadığım bir ömür var daha..."
"Beni yok ediyorsun,bana iyi geliyorsun... Harap et beni,istedigin kadar biçimsizlestir. Öyle bir biçimsizleştir ki senden sonra hiç kimse bu kadar büyük bir tutkunun nedenini anlayamasın.
Hepimiz yalnız kalacağız sevgilim! Gece asla sona ermeyecek.Güneş bir daha hiç kimse için doğmayacak . Asla, bir daha asla!"
Hiroshima mon amour,1959