Tek kelime ile muhteşem! Bayıldım ya böyle bir anlatım olamaz. Beni okudukça kendine çekti. Oldum olası biyografi, otobiyografi okumayı sevmişimdir zaten ama bu bir başka. Hikayesi, gerçek olması, içtenliği... Chris birşeyler başardıkça ben gurur duydum. Kesinlikle alın okuyun, okutturun. Ellerimde bir başyapıt tuttuğum için çok şanslıyım...