Bu yorgunluk sürgün gibi,
Burnumun ucu sızlar
İnsandan hallice, yarımın biraz üstü.
Bir poşete kondu en iyi yanlarım
Oysa ben bıraktığın yol kenarında,
Öylece kalakaldım.
Gözyaşlarımla doyurdum karnımı,
Yanağımdan geçip git istemedim
Bir şey oldu o gece
Bir şeyler istedi ellerim, kalbin
Öyle uzaksın ve öyle yakınsın ki bana,
O çizgi de yaşamak istedim
Çünkü etim de sen, kemiğimde
Büşra Ayülkü
sen şimdi artık hep
kendinde kalansın
konuksun, ancak hüzünlerde mülk sahibi.
...
kalbin daima gül kokuyor
ve her şey güzeliyor gibi
sen talan oldukça...
sana yazamadıklarımı
kalbime yazdım.
ıssız kır yollarıydım
ayak seslerin
kalbimin sesleriydi...
sen
bende yürüdün, -yaz'dın!
ıssız bir odaydım
yüzüm duvarda ayna
kalbin camlarımdı benim...
bende uyudun, -yaz'dın!
...
ki biz
birlikte talandık ve yaz'dık!