📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu aralar kitap okumak istemiyorum.
Okusam da anlamıyorum.
Dinlediğim müzikten zevk almıyorum.
İçtiğim çayın kahvenin tadı yok.
Gülüyorum ama neden gülüyorum bilmiyorum. Gözlerim, gülerken sürekli nemleniyor anlayamıyorum.
Sol yanımın durumu daha vahim kelimelerle anlatamıyorum…
Yaşadıklarımı bir ben mi yaşıyorum?
Bir bana mı oluyor?
Bilemiyorum.
……………….CevahirTaşdelen……………