Memnun değiliz, çünkü yetinmeyi bilmiyoruz. Kavuşmak istediklerimize kavuşunca, yetmiyor. Birden yeni bir arzu beliriyor yüreğimizde. İştahla daldığımız şu dünya sofrasında hep açız. Doymak nedir, bilmiyoruz. Hâsılı memnun değiliz, çünkü hiçbir şey dindirmeye yetmiyor bu hırsı.
Herkesi,
Hak ettiği yere koy,
Ve yeri kadar vakit ayır,
Değdiği kadar umursa,
Değeri kadar önemse,
Verdiği güven kadar itimat et,
Fazlası hem zarar,
Hem yorar•🌱