İnsanın her nefeste
iki defa şükretmesi lazım.
Biri nefes aldığı için,
diğeri verdiği için.
Çünkü verip almamak,
alıp vermemek var.🌿☘️🍀
Sâdi Şîrâzî Hz.
#Vuslat
Derviş’e “Zehir nedir?” diye sormuşlar...
“İhtiyacımızdan fazla olan her şey zehirdir” demiş: “Güç, yiyecek, ego, hırs, kıskançlık, korku, öfke, kendini beğenmişlik, hatta iyi niyet...”🌿Hâyırlı Cumalar