Eskiden deprem, sel, yangın ya da herhangi başka bir şey olduğu zaman bu insanları bir araya getirir, içlerindeki öfkeyi ya da ayrışmayı bir müddet bile olsa kenara bırakmalarını sağlardı.
Ancak artık bir afet bile bırakın bir araya getirmeyi, ayrışmaya sebep olabiliyor.
Gerçekten üzücü...
Sosyal medyada beş dakika vakit geçiren biri, buradan çok rahat şekilde ruhu kundaklanmış olarak ayrılabilir.
Ruhunu kimin neden kundakladığını bilmeyen de kundakçısına hizmet vermeye başlar.
İçimizi ateşe veriyorlar farkında değiliz.
Diğer ateşler söner, bir şekilde yerine yenileri de ekilir.
Çözümü var yani, halledilir...
Ancak içimizdeki bu sağ duygusuz öfke ateşini söndüremezsek, yerine ekilen toplumsal kin tohumları filiz verecek ileride.
O filizler toplumu sarmaşık gibi kuşattığı zaman da yanan ruhumuzun közüne şükredecek hale geleceğiz...🌿