İki dünyada yaşıyoruz, içimizde ve dışımızda iki ayrı dünya var. Düşünce ve duygularımızı söze ve yazıya dökerek başkalarını kendi dünyamıza misafir ediyoruz.
Teslimiyet; vazgeçmek, bırakmak değil, bir seçim yapmaktır. Hayatı olduğu gibi bütün sevinç ve kederleriyle, acı ve tatlı sürprizleriyle kabullenmektir.
Tanımları bozup parçalamak, her şeyi tanımsız ve ucu açık bırakmak, sınırlı insan aklını sınırsız bir özgürlüğe mahkum etmek insanın kendine karşı zulmüdür.
~Semih samyürek~