Dilek

"Bize bir ömür daha lazım vefatımızdan sonra. Çünkü bu ömrümüzü sadece umutlanmakla geçirdik." Şeyh Sadî-i Şirâzî
Sayfa 251·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Gözün kaderi görmek, kalbin kaderi yanmaktır."
Sayfa 208·Kitabı okudu
"İnsan öldüğü yaşta kalırmış. Yani kaç yaşında ölürsen geride kalanlar seni hep o yaşta hatırlarmış. Zannedersem, insan birinden ayrılınca da aynı yaşta kalıyormuş."
Sayfa 207·Kitabı okudu
"Herkes arkasında bir şey bırakır bir gün. Bir işaret, bir söz, bir bakış... Ben sana keder, sana veda, sana tutulması zor bir yas bıraktım; üzgünüm."
Sayfa 196·Kitabı okudu
"Dünya, bir köşeye çekilip gözyaşları görülmesin diye gizlice ağlayan bir baba gibi ağırlaşmaya başlamıştı."
Sayfa 162·Kitabı okudu