Düşmanla olsa olsa politik dostluk vardır. Yani siyasi olmak vardır. Bu ise düşmanın ne zaman, hangi şartlarda uysal, anlayışlı, ne zaman hırçın ve oyun bozucu olacağını önceden çok iyi bilip hesaplamak ve ona göre adım atmakla mümkün.
Meseleyi küçücük kalmış topraklarımızın içinde ve sadece iktidardakilerin gitmesi-kalması şeklinde gördüğümüz sürece iri bir adım atamayacağımızı biliyoruz.