Bejna

"Laf uzun .. "Sabır az .. ..ağaç da olsam ....ömür kısa "Gölgemin hatırına ..bana bir iyilik yap "Beni sulama "Beni budama ..beni tam ortamdan ...gövdemden ....beni gövdemin tam .. ..ortasından " kes "At !
Reklam
telaşla girdiğim her dövüşün mağlubuyum
Dünyanın bütün kötülüklerine baş kaldır. Bazen senin iyiliğin başkasının kötülüğüne de olabilir. Kendi iyiliğine de baş kaldır…
Ne olursa olsun kadın konuşmuştu. Konuşan insan, öyle kolay kolay dertten ölmez. Bir insan konuşmayıp ta içine gömüldü müydü, sonu felakettir.
Belki umuttur. Belki de bir özlemdir. Özlem sıcaktır. Özlem bir dost, bir sevgilidir. Sarıverir insanı sıcaklığı.
Reklam