Kadınlarımızı yok sayarak, evlere kapatarak onların ışığından, yeteneklerinden, ilhamlarından yararlanamadığımız için mi acaba toplum olarak eksik kalmıştık?
Dimitrina'yla aşkımız mutlu son ile bitmemişti ama iyi ki yaşanmıştı çünkü her insan gerçek aşkı bir kez olsun tatmalıydı bence, vuslat mümkün olmasada hatırası yeter!