Deniz

Deniz
@DDeennizz_
Çok mu içmiştim rakıyı? Yoksa çok mu yorgundum, içime hapsetmekten duygularımı. Bir kıvırcık annesi! :)
Aydın
29 Ağustos 1989
114 okur puanı
Ocak 2023 tarihinde katıldı
Bazen, eksik karşılıklar da fazlaları kadar tehlikelidir.
Reklam
Ayrıntılarda ele vermez mi insan kendini?
Yalnız kaldığın, yalnız ve çaresiz bırakıldığın zaman, karşındakine her şeyini verdiğini ve tükendiğini sandığın zaman (karşındaki her şeyini alıp kaçmışsa) hemen yardıma gelir: biraz daha dayan, merak etme ben yanındayım, der. Üzülme, der; her şeyini kaybetmedin: ben varım. Belli etme zayıflığını; bunuda atlatırız.
Bu güzel hayalleri, şekilleri kaybetmesin bilincin. Kurtar kendini onun baskısından. Rüyadan gerçeği geçmenin acılarını yaşama. Ne olur Turgut uyanma sakın. Ne olur uyanma… Ne olur… Ne olur… Silme…
İnsanın aklına bir takım kelimeler gelmesi başka… düşünmek başka.
Reklam