Döne Güzel

Döne Güzel
@DGuzel
Sınıf öğretmeni
4 okur puanı
Eylül 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
“Biz, çayın yalnızlığa iyi gelen tarafını da severiz. Avuçlarken ince belli bardağı,hücrelere kadar hissettiren sıcaklığında unuttuk yalnızlığı.” Oğuz Atay
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hepimiz birer zaman yorgunuyuz,yaşadıklarımız ve yaşayamadıklarımız arasına sıkışıp ömürü tüketenlerdeniz…
İnsan en çok kendini kandırır, yok der kapatır gözünü… #Gönüldağı
Hayata Dair