Dilek kavalcı

Dilek kavalcı
@DK06
Öyle bir zehir ki bu çok sevmek. Bütün kötülüğü çok severek yapıyoruz birbirimize. Öyle miktar belirtmeden sadece dümdüz sevemiyoruz Ya çok sevicez her şeyden çok sevicez Ya da etimizle kemiğimizle nefret edicez…
Bodrum/Muğla
1 Ağustos 1994
47 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Yalan söylemek ödlekliklerin en beteridir.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Çatlamış kabuğundan ilk bal damlası fışkıracak bir incir gibiydi.
Öyleyse seni bırakıp gidiyorum. Gitme, en azından bana bu yörenin adını söyle, Nod diyarı derler, Nod ne demek , Firar toprağı ya da gezginler diyarı.
Dökülen süte ağlamak işe yaramaz derler
Rulet döndürülmüş ve herkes kaybetmişti