Dilek kavalcı

Dilek kavalcı
@DK06
Öyle bir zehir ki bu çok sevmek. Bütün kötülüğü çok severek yapıyoruz birbirimize. Öyle miktar belirtmeden sadece dümdüz sevemiyoruz Ya çok sevicez her şeyden çok sevicez Ya da etimizle kemiğimizle nefret edicez…
Bodrum/Muğla
1 Ağustos 1994
47 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Seni yok sayacaklar, sen daha çok var olacaksın. Sezai Karakoç
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Açıldım, kapandım, açıldım, kapandım gördüm gelenler kadar gidenleri de.
Bir adım daha güneşe, bir adım daha bir adım derken…genişledim uzağım artık kendimden.
Beni gel beni bul beni al, istediğin yerde uyut
Dünya, söyle bakalım, benden gidenleri nerene sokacaksın şimdi?