Dilek kavalcı

Dilek kavalcı
@DK06
Öyle bir zehir ki bu çok sevmek. Bütün kötülüğü çok severek yapıyoruz birbirimize. Öyle miktar belirtmeden sadece dümdüz sevemiyoruz Ya çok sevicez her şeyden çok sevicez Ya da etimizle kemiğimizle nefret edicez…
Bodrum/Muğla
1 Ağustos 1994
47 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

Dilek kavalcı

, bir kitap okudu
Puan vermedi·168 syf.·
25 günde okudu
·
2021 112. kitabı
Feride Çiçekoğlu
7.2/10 · 574 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Af çıksa… döner misin?” “Bakalım ben onları affedebilecek miyim?” Öyle ya
“Tanıyamadım değil mi?” Ses öylesine kırık dökük ki, “tanıyamadım.”
Sigarasını söndürüyor. İyi ki içmiş marlboro sunu. Pantolonun altına eşofmanı çekiyor. Yün çoraplarını giyiyor acele. Avukat hazırlığı değil bu. Herkes biliyor. Mektubuna bakıyor, cevabı gecikecek. Olsun, sağlam kızdır, dayanır.
Ve oturup ağladık niye ve niye hiç görmemiş gibi sanki oturup hep birlikte ağladık ona şaşırıyorum ona şaşırıyorum biz sanki hiç tanrı görmedik hadi hiç görmedik diyelim/çok doğru/ tanrı da mı hiç görmedi bizi