Öyle bir zehir ki bu çok sevmek.
Bütün kötülüğü çok severek yapıyoruz birbirimize.
Öyle miktar belirtmeden sadece dümdüz sevemiyoruz
Ya çok sevicez her şeyden çok sevicez
Ya da etimizle kemiğimizle nefret edicez…
Hâlimizi hâl eyledik
Yolumuzu yol eyledik
Her çiçekten bal eyledik
Arıya saydılar bizi
Aşk defterine yazıldık
Pîr divanına dizildik
Bal olduk şerbet ezildik
Doluya saydılar bizi
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Derviş dediğin arıdır özü
Araya mı gitti garibin sözü
Demir’in üstünde karınca izi
Karanlık gecede görsün de gelsin
Çıkmadık canda, kazılmadık mezarda
Cenaze namazın kılsın da gelsin
Yedi kat yer ile yedi kat göğün
Onun mânâsını versin de gelsin
Kırk arşın kuyudan kim çıkarmış yolu
Yolun tedarikin sürsün de gelsin
Canı yok, cismi yok bu nasıl kuştur
Bu kuşun dilimden bilsin de gelsin