Dilek kavalcı

Dilek kavalcı
@DK06
Öyle bir zehir ki bu çok sevmek. Bütün kötülüğü çok severek yapıyoruz birbirimize. Öyle miktar belirtmeden sadece dümdüz sevemiyoruz Ya çok sevicez her şeyden çok sevicez Ya da etimizle kemiğimizle nefret edicez…
Bodrum/Muğla
1 Ağustos 1994
47 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Hâlimizi hâl eyledik Yolumuzu yol eyledik Her çiçekten bal eyledik Arıya saydılar bizi Aşk defterine yazıldık Pîr divanına dizildik Bal olduk şerbet ezildik Doluya saydılar bizi
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bana gül diyorlar neme güleyim Ağlamak şanıma düştü neyleyim Elin gülü açmış al ile yeşil Şu benim güllerim soldu neyleyim
Derviş dediğin arıdır özü Araya mı gitti garibin sözü Demir’in üstünde karınca izi Karanlık gecede görsün de gelsin Çıkmadık canda, kazılmadık mezarda Cenaze namazın kılsın da gelsin
Yedi kat yer ile yedi kat göğün Onun mânâsını versin de gelsin Kırk arşın kuyudan kim çıkarmış yolu Yolun tedarikin sürsün de gelsin Canı yok, cismi yok bu nasıl kuştur Bu kuşun dilimden bilsin de gelsin