Dilek kavalcı

Dilek kavalcı
@DK06
Öyle bir zehir ki bu çok sevmek. Bütün kötülüğü çok severek yapıyoruz birbirimize. Öyle miktar belirtmeden sadece dümdüz sevemiyoruz Ya çok sevicez her şeyden çok sevicez Ya da etimizle kemiğimizle nefret edicez…
Bodrum/Muğla
1 Ağustos 1994
47 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Kul olayım kalem tutan eline Kâtip ahvalimi Şah’a böyle yaz Şekerler eziyim şirin diline Kâtip ahvalimi Şah’a böyle yaz Allahı seversen kâtip böyle yaz Dünü gün ol Şah’a eylerim niyaz Umarım yıkılsın şu kanlı Sıvas Kâtip ahvalimi Şah’a böyle yaz
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Zencir boynum sıktı halim yamandır Açılın kapılar Şah’a gidelim Yaz selleri gibi akar çağlarım Hançer aldım ciğerciğim dağlarım Garip kaldım şu arada ağlarım Açılın kapılar Şah’a gidelim
Daha fazla öksürmemesi için üzerini örttü ve onu bu dünyada daha önce hiç sevmediği kadar çok sevmenin verdiği yepyeni bir hazla yatağın yanında uyumadan beklemeye koyuldu.
Çok kötü davrandık, İyi davranmamız için bir neden var mıydı?