Onların, yalnız onların değil herkesin insanları kendi istedikleri şekilde yaşadıkları için günahkar saymalarına dayanamıyorum! En iyi niyetli insanları aslında bu görüşler yıkıcı hale getiriyor, üstelik bu yüzden de ahlaksız oluyorlar!
Duygularımı o kadar az insan anlayabilir ki… Bütün bunların huysuzluğumdan, aşırı titizliğimden ya da böyle bir şeyden kaynaklandığını söyleyip beni suçlarlar…