İnsan canı, cahiliye devrinde bile bu kadar ucuz değildi. Kimliğimizi unuttuk. Ahlaki çöküntüleri normalleştirdik . Baktım, tamamen hayal kırıklıkları ile geçen bir hayat. Renksiz, heyecansız . Oğuz Atay hayatı anlatırken bilmediğimiz derinlik tabirini kullanıyor . Tam da öyleyiz . Sustum .