Bu ülkede içindeki çocuk utanca boğulmuş ve bunalmış o kadar insan var ki! Ben onlara "yetişkin çocuklar" diyorum. İçi çocuk ama bedenen yetişkin... Bunlar kötü insanlar değiller ama her türlü kötülüğü de yapabilirler...
İnsanın geçici değil; kalıcı, sürdürülebilir keyif halini hissedebilmesi için "biz" sorumluluğuyla ilgili bir şey yapması lazım. Beyin üzerine yapılan araştırmalar da gösteriyor ki, kişi ne zaman "biz" ile ilgili bir şey yaparsa beyin dopamin salgılamaya başlıyor.Tek koşulu bu "biz"in onun içinde, varoluşunda yer alması.
Korkutmaya meraklı kişinin en büyük korkusu nedir biliyor musunuz? Kendi yetersizliği ile yüzleşmek. Bir gün gelir de ondan korkmazlarsa ne halt edeceğini bilemez çünkü.
Maalesef çoğu kişi, "Beni yok ettiler, ben de
fırsatını bulunca onları yok edeceğim!" tavrı içindedir. Ne var
ki böyle bir tutum içinde olan kişi en başta kendini yok ettiğinin farkında değildir.