Onlar yarın gelecek. Yabancı, kara giyimli kaba adamlar. Yanlarında getirecekleri tabuta çocuğumu, benim tek çocuğumu koyacaklar. Belki bazı tanışlarım da gelir, ellerinde küçük çelenklerle. Fakat ne anlamı var çiçeklerin tabutun üzerinde? Beni biraz teselli etmek için bir şeyler söyleyecekler, konuşup duracaklar. Fakat ne anlamı var kelimelerin artık? Sonra biliyorum sonra ben yine tek başıma kalacağım. İnsanların içinde tek başına yaşamak kadar kötü bir şey yoktur..