Daisy

Daisy
@Daisyy21
𝓑𝓮𝓷 𝓼𝓮𝓿𝓰𝓲𝓭𝓮𝓷 𝓲𝓫𝓪𝓻𝓮𝓽𝓲𝓶..
/"Sabahattin Ali, bir yerden bir yere gitmenin acısını şu sözleriyle belirtmiş.."/ "İnsan alıştığı,güzel bulduğu,kendine yakın bulduğu yerlerden ayrılırken,sanki vücudunun bir kısmını orada bırakıyormuş gibi üzülür..."
Alıntı
Reklam
|•Ben üzgündüm.. Ama onlara yorgunum dedim."
Alıntı
Bana babam'ı hatırlatan o şarkının sözleri ..
Min bihîstî tu nexeş i dilo Çi bikim bextê min tim reş e dilo Dilê min herdem bi kule dilo Careki ne nebuye geşe... Xero abbas"✨️
Müzik
Heveslerim yorgun,iyimserliğim yorgun.. konuşarak anlaşmaya olan inancım dahi yorgun artık..
Alıntı
Reklam