Bazen, bir kitapta, bir karakter olmak istersin. Onu yaşatmak ve yaşamak istersin. Bazılarına bu istek anlamsız gelse de benim için anlamlı olması önemli değil mi zaten
"Eğer cesur değilsen samimi olamazsın. Eğer cesur değilsen sevemezsin. Eğer cesur değilsen güvenemezsin. Eğer cesur değilsen gerçeğin peşine düşemezsin. O yüzden önce cesaret gelir. Ve diğer her şey onu izler."