Bazen, bir kitapta, bir karakter olmak istersin. Onu yaşatmak ve yaşamak istersin. Bazılarına bu istek anlamsız gelse de benim için anlamlı olması önemli değil mi zaten
"Alıştığımız yolun dışına çıktığımız zaman her şeyimizi kaybettiğimizi düşünürüz; ama yeni ve iyi bir şey ancak o zaman başlayabilir. Hayat varsa mutluluk da vardır.