Damla

Damla
@DamlaBalli
Bazen, bir kitapta, bir karakter olmak istersin. Onu yaşatmak ve yaşamak istersin. Bazılarına bu istek anlamsız gelse de benim için anlamlı olması önemli değil mi zaten
"Alıştığımız yolun dışına çıktığımız zaman her şeyimizi kaybettiğimizi düşünürüz; ama yeni ve iyi bir şey ancak o zaman başlayabilir. Hayat varsa mutluluk da vardır.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Sadeliğin, iyiliğin ve doğruluğun olmadığı yerde yücelik de yoktur.
"Tout vient à point à celui qui sait attendre." (Beklemesini bilen için her şey zamanında olur.)
2. Cilt·Kitabı okudu
"Bırakalım ölüleri ölüler gömsün, hayattayken yaşamak ve mutlu olmak gerek."
Sayfa 693·Kitabı okudu
Yaşıyorum ve bu benim suçum değil, bu yüzden ölene kadar mümkün olduğu kadar iyi,kimseyi rahatsız etmeden yaşamak gerek.
Sayfa 574·Kitabı okudu