Kadem:"Abi sen bana kızgın mısın?"
Duha:"Belli olmuyor mu?"
Kadem:"Olmuyor."
Duha:"Kadem!"
Kadem:"Affedersin abi."
Duha:"Affetmeyeceğim bir andasın sus Kadem!"
"Gördüğüm her güzel düş bir kâbusa dönüşmeye mâhkum gibiydi ama kâbuslarım hiçbir zaman uyanmak istemediğim güzel bir rüyaya dönüşmüyordu. Kötü olan her şey kalıcı ve etkisi sonsuz muydu?"
Bige:"Kırık benim kanatlarım. Yanımdayken düşme çünkü tutamam,taşıyamam seni."
Karun:"Tutmana da gerek yok.Yakınımda uçsan yeter, rüzgar bana kanatlarının uğultusunu getirsin yeter."
Bige:"O zaman korurum ben de seni,dalından bana yer veren bir ağacı taşlamam."