Snaöaöa

Snaöaöa
@Damlaydogdu
Tesadüf değil, kimse hayatına boşu boşuna girmez.Kaderin değil, kaderin olsa sen göndersen bile o yinede gitmez.
Sayfa 95
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanları kurdukları cümlelerden tanımayı bıraktım.Yaptıklarına bakıyorum.Hem daha kolay hem daha gerçek oluyor.
Çok sevmek zarar vermez.Hatta iyileştirir insanı,canlı tutar,yaşıyor hissettirir insana ,nefes alışının değerini bildirir.Ama çok bağlanmak öyle değildir.Bağlanmak, muhtaç enerjisi yayar.Karşındaki onsuz yapamayacağını hisseder.Tehlikelidir yani ...
Sayfa 10
Bir insan mükemmel olduğunuzu düşündüğü için sizi seviyorsa,onun bir ömür boyu yanınızda kalacağını sanmayın.Bir kusur bulup gider,çünkü aşk mükemmellik istemez.Samimiyet ister,doğallık ister.En çirkin halini seversin mesela,onun kendinde bulduğu kusurlarını seversin.Sakarlığını seversin.Yaramaz çocuk oluşunu,komik oluşunu seversin.Eğer gerçekten âşıksan,onu mükemmel olduğu için sevmezsin ama kusurları gözüne mükemmel geliyorsa,o başka mesele.
Sayfa 168