Çok sevmek zarar vermez.Hatta iyileştirir insanı,canlı tutar,yaşıyor hissettirir insana ,nefes alışının değerini bildirir.Ama çok bağlanmak öyle değildir.Bağlanmak, muhtaç enerjisi yayar.Karşındaki onsuz yapamayacağını hisseder.Tehlikelidir yani ...
Bir insan mükemmel olduğunuzu düşündüğü için sizi seviyorsa,onun bir ömür boyu yanınızda kalacağını sanmayın.Bir kusur bulup gider,çünkü aşk mükemmellik istemez.Samimiyet ister,doğallık ister.En çirkin halini seversin mesela,onun kendinde bulduğu kusurlarını seversin.Sakarlığını seversin.Yaramaz çocuk oluşunu,komik oluşunu seversin.Eğer gerçekten âşıksan,onu mükemmel olduğu için sevmezsin ama kusurları gözüne mükemmel geliyorsa,o başka mesele.