"Bir acayip derde düştüm,herkes gider kârına
Bugün buldum, bugün yerim; Hak kerimdir yarına Zerre tamah etmem dünya varına Rızkımı veren Huda'dır, kula minnet eylemem!" Nesimi
"Ben kimim? Neden böyleyim? Ne kendimi bu kadar şımartacak ailem var ne de kariyerim. Lise mezunu, yakışıklı bir gencim. Yakışıklı olmam, diğer insanların onurunu ayaklarımın altına alma hakkını bana verir mi?..."
..., bazen toplum kendini teslim edecek birilerini arar ve bulur. Çobansız yaşayamaz. Kremlin ya da Vatikan farketmez. İkisi de yaptıkları puta tapıyordu. Komünizm dağıldı ama Vatikan hâla kendi yaptığına tapmaya devam ediyor.