yanındaki kadın onunla sohbet etti ve karşısındaki yaşlı bir adam ona "gerçek bir güzelliğe sahip" olduğunu söyledi mina onlarla güldü, saatlerce ayna karşısında kendisini incelediği için başını onu en iyi gösterdiğini bildigi açılarda tuttu. adilane bir değiş tokuştu: mina onlara bakacakları hoş bir şey sunuyordu. onlar da ona onay, kabul, hatta ilgi gösteriyorlardı
...Ama güzelliğe sahipsin ve güzellik sevgiden daha güçlüdür İnsanlar Buna karşı koyamazlar. güzelliği arzularlar, güzellik uğruna camdan bir kalbi bile görmezden gelebilirler. seni herhangi bir şeyden dolayı severlerse, bunun nedeni güzelliğin olacak
"Herkes gibi öfkelenebilir, nefret edebilir, çaresizliğe kapılabilir ve umut edebilirsin ama sevgi daha karmaşık bir şeydir. Sevgi sende olmayan gerçek bir kalp olmasını gerektirir, bu yüzden sevemezsin ve asla sevilmeyeceksin"