Dindar yüksel

Dindar yüksel
@Darav
Ben dino ! Tüm tarikatlardan kovulmus caresiz aklimi sizin ellerinizden kurtardim.
Duraksadığım yerdeyim şimdi Hemen yanim da püfür püfür yanan soba Baş ucumda kırmızı loş lambasi ve yine de karanlık bir oda Hislerim söylediklerime tercüme oluyor. Durgunum duraksadığım yerde. Ağlamaklı her geçen gece Naif vir yapım var aslında dışardan gözüktüğü gibi degil. El kol harekti yapıyorum ama sadece hayalperest ruhum beliriyor karsima Hüzün sarmış tüm bedenimi Anlatamiyorum bir türlü kendimi Hiyerarşik bir mecradayim. Dargınım duraksadığım yerde. Tutun elimi düşmek istemiyorum. Bağırsam sesi cikmaz kadimim Bir ip sallandi tavandan Ensemdeki tüyler ürperiyor hafiften Huzurluğa kavuşmak varken nedir bu varoluş sancısı cekmeye. Dalgınım duraksadığım yerde. -Dînoİzm
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Işte yine kederli bir gece... Anilarim evet anilarim, buz kesilmişe dönüyorum. 5 6 dk kendime gelemiyorum bazen yanimdaki hayal arkadaslarim beni irkiltiyor. Durgunum daha cok durgun. Mutlu oldugumu saniyor insanlar sadece tebessümümle anliyirlar nede olsa. Ruhsuz bir beden düşünün. Hic birsey hissetmiyor duygu nedir bilmiyor sessiz çığlıklar atiyor. Evet iste biri dindar dedi kafami kaldirip baksam mi yoksa zehir zemberek olan hayalime devam mi etsem? Bilemedim en iyisi çay icmek. Aynen çay içmek...
Edebiyat
Kalemimin ucu biraz yamuldu. Ne düzgün bir metin yazabiliyorum nede satırlarım ip gibi. Karanlığın icine gömülmüş sessizligim bir feryada dönüsmekte, acılar hizaya girmiş durumda. Kimse kimsenin suratina bakamazken, igrendigimiz kizartici sözlerle yüz göz olduk. Bahara dogru giden günler zamanim sadece saat gibi bedenime işliyor. Herşeye inat olan bu iradem beni kendimden alıkoyup iktidarlik taslayan kalbime yenik düşmüş durumda. Feryat etsin tüm kahri perişan hüzün ve acilarim. Nerde kaldi derman ve sefasi. Tek başıma bir başıma koltukta oturmuş hayal ettigim arkadaslarim yani başimda. Birisinin adı aci digerinin adı hüzün hani nerde mutluluk çay mı yapar oldu? Hadi ne bekliyorsun. Kafesten cikma zamani. Gökyüzüne cikip günes gibi aydinlat tüm benliğimi. Tut şu virane yüreğimden onunla bir senfoni yarat. Gece uzun heybemde ki kelime hazinem az. Anlatamadiysam affola...
Kaşığı ağzına doğru getirmek yerine kaşığı sabit tutup ağzını kaşığa doğru götürerek yemek yiyen bir yeğenim var. Daha ne diyeyim ki...😂
Evîna dil, te dil kiriye birîndar Bihara min, hemî zer bûn gul û dar Me ew rojên ciwanî, dan bi tolik Ketim heştê, ji nû ve bûm evîndar Diran û çav dil pêk ve şikestin Û porê min spî bûye bi yek car Bi her çaran dibî xort û dibî pîr Ji bona min nema hêja ne her çar Nezanim ez, digel jînê dibazim Weke berxê di nav pencên gurê har ---CİGERXWÎN---
Edebiyat