Düşünebiliyor musunuz,insanın gidebilecek hiçbir yeri bulunmamasının ne demek olduğunu düşünebiliyor musunuz sayın bayım? Hayır! Siz bunu daha anlamazsınız…
Hissetmiyor muyum sanıyorsunuz yoksa? Hem de ne kadar çok içersem,o kadar iyi duyuyorum.İçmemin nedeni de bu zaten :İçkide acıma ve duygu arıyorum ben... İçiyorum,çünkü çok acı çekmek istiyorum!