Ayışığındaokuyankız

Ayışığındaokuyankız
@Darkblackthings
Düşünebiliyor musunuz,insanın gidebilecek hiçbir yeri bulunmamasının ne demek olduğunu düşünebiliyor musunuz sayın bayım? Hayır! Siz bunu daha anlamazsınız…
Sayfa 18·Kitabı okudu
Reklam
Hissetmiyor muyum sanıyorsunuz yoksa? Hem de ne kadar çok içersem,o kadar iyi duyuyorum.İçmemin nedeni de bu zaten :İçkide acıma ve duygu arıyorum ben... İçiyorum,çünkü çok acı çekmek istiyorum!
Sayfa 17·Kitabı okudu
Ben hiçkimseyim,hiçbir şeyim Bir krallık gibi üzüntülerim var
Müzik
Holding focus,hoping take me back to the light
Müzik
I feel like in astronout in the ocean Y’all dont really know my mental
Müzik
Reklam