Darling lima

Darling lima
@Darling_lima
Anlatmak istersin,fakat yorgunsundur.Anlatmadan anlaşılmak istersin,mecalin yoktur.Sonra boşver dersin.Bırak kim ne düşünürse düşünsün.
Ağznızdan "seni seviyorum " cümlesi çıkabiliyorsa hakkını verin o cümlenin.Basit bir cümle değil o .
Reklam
Sevmek yetmez, hissettireceksin. Eğer hissettiremiyirsan o kalpten çekileceksin. Ne sevdiğini söyleyeceksin ne de boşuna umut vereceksin.
Gönderi kullanım dışı
Gönderi kullanım dışı
@erendogan6 , Selçuk , Niloyanın Tosbiği , @yazarlik_ , @Suatskmn , @Balkanozgurcesi , melek akyuz , Bu arkadaşların paylaşımlarına bakabilirsiniz birbirinden güzel ve okunmaya değer tabikide her okurumuzun paylasımları birbirinden güzel değerli ama başda diyeceğim isimler bunlardır.(unuttuklarım inşallah bana gücenmezler🥹)
Reklam