Ve artık sonum çok yakın, son perdeyle yüzleşmeye hazırım,
Açık konuşacağım; hayatı dolu dolu yaşadım,
Ve çok daha fazlası, kendi yolumu tuttum.
Pişmanlık mı? Elbette biraz var
Ama ifade edemeyecek kadar azlar,
Yapmak ve görmek zorunda olduklarımı yaptım, hiç bir bağımlılığım olmaksızın,
Hepsini yok ettim ve bitirdim, bu benim yolumdu. Sevdim, güldüm ve kaybettim.
Tüm bu yaptıklarım utanç duymadan anlatılır mı? Bir adam gerçekten kendisi değilse neden var? evet rüzgara kapıldım,
Çünkü bu benim tarzımdı..
youtu.be/UyBtSyWfzBI
Parçalandı güneş tarafından
Zindana dönmüş mehtabın zincirleri
Kapatın hayallerinizi, yarış başladı.
Kara kraliçeler ilahi mırıldanıyor
Cenazeler uygun adım yürüyor
Baş hokkabaz elini kaldırdı
Ve orkestra çalmaya başladı
Dul kadınlar ağlıyor
Bilgeler fıkra anlatıyor
Ve ben gülüyorum soytarıların dansına
Crimson kral’ının sarayında..
youtu.be/xjhmrqyhM80
-chıldren of men soundtrack-