V

V
@Dawnontheroad
aktif degil.
DELİRİCEM UYGULAMAYI WATTPAD OKUYAN SAKALLI 20 YAŞINDA ADAMLAR BASTI
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sen şarkını söylemeye devam et içinden. Elbet eşlik eden bulunur dünyanın bi' yerinden.
“Özür dilerim. Seni korkuttuğum için özür dilerim.” “Dileme, aşıklar özür diler mi?” “Diler, en çok onlar özür diler. Yerleşke kurdukları kalbi kırdıkları ve asla onaramadıkları için.” “En çok… En çok onlar kırar bir kalbi değil mi?” “Yazılı olmayan bir kural olmalı bu, çok üzücü ama gerçek.” “Kalbimi kıran sen ol, onarmasını en güzel sen yapıyorsun.”