Şeyma

Şeyma
@Dearheart
İki ömrüm olsun isterdim. Biri yaşamak, diğeri okumak için.

Şeyma

, bir kitap okudu
Puan vermedi·272 syf.·
3 günde okudu
·
2025 11. kitabı
Jenny Erpenbeck
7.5/10 · 527 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Düşümde düş gördüğümü gördüm. Ve ansızın düş değildi artık.
İnsanın kabul ettiği bir hatasını açıkça söyleyerek yıllar sonra bile olsa bu hatanın onu yıkma gücünü elinden alması daha mı doğruydu? Böyle bir hatanın saldırıya geçtiği güç, kişinin bu hatayı işlerken sahip olduğu inanca eşdeğer değil miydi? O halde kişi, onu çöküşe götüren olguyu zamanım ve nedeni bilmeden kendi mi yaratıyordu?
Demek ki dışarının çok uzaklarından içerinin en derinlerine doğru sürekli bir geçiş söz konusu, tabii bu esnada bir de her insanın kendine özgü sözvarlığı mevcut, işte bu nedenle meselenin bütün dünyada ve tüm zamanlarda geçerli tek dil olduğunu muhtemelen kimse fark etmedi
Bir anne çocuğunun hakkında, çocuğun kendi hakkında bilebileceğinden daha fazlasını bilirdi