Şeyma

Şeyma
@Dearheart
İki ömrüm olsun isterdim. Biri yaşamak, diğeri okumak için.
-Şimdi mutlu olduğum günleri de elimden almak istiyorsun. -Şu an yitirdiğini sandığın kadar çok şeye sahip olmadığını söylemek istiyorum sadece.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kişinin kendi yaşamını terk etmesi korkaklıktan mı, yoksa kendinde hayata yeniden başlama gücü bulan bir kişilikten mi kaynaklanır?
İleriye giden yolu kaçırdığına göre zaman, tersine dönüp geriye doğru mu işleyecek?
Gündelik yaşamın sadece bir giysi olduğunu artık anladığına göre üzerine gündelik yaşamı mı giymeliydi şimdi?
Günün sonunda ölüm olsa da, bütün günlerin akşamı olmamıştır daha.