📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İlk olarak ben bir öğrenciyim ve çok nesnel bir inceleme yapmayacağım. Sadece bu kitap hakkında hissettiklerimi ve düşüncelerimi söyleyeceğim.
Kitabın konusunu beğendim ama çok içine çekmiyor ( Bana göre). Bazı yerlerde dili çok süslü olmuş bu yüzden bazı yerleri anlamadan okudum. Ama genel olarak normal yalınlıkta bir dile sahip. Ama başarılı bir kitap olduğunu düşünüyorum fakat çok abartilan bir kitap olduğunu da düşünüyorum.