Genel olarak güzeldi ama serinin eski heyecanı ve sürükleyiciligi kalmamış bence. Her zamanki gibi ana karakter dedektif kurukafa esprileriyle insanı güldürüyor. Hikaye tarzı bu kitapla birlikte değişmiş gibi bence biraz ve bu kitapta eski dedektif kurukafa havası bulamadım.