Kitap genel olarak çok hoşuma gitti. Kitapta en çok hosuma giden şey ise yazarın iki farklı hikayeyi sarmalli bir şekilde yazmış olmasıydı. Bı ana karakterleri okurken bı de Solomon un maceralarini sıra sıra okumak güzeldi. Kader Krallığı: Solomon’un MirasıM. V. Baldur