kedyy

kedyy
@Debutades
☆☆
Yasama tutunmak yapamasamda
Okuyoruz
19 Kasım 2007
126 okur puanı
Ağustos 2023 tarihinde katıldı
Reklam
Hiçbir şey belli etmedim ona. Yani onun yanında unutuyor­dum her şeyin telaşını ve acısını, özlediğimden midir nedir, onu görünce ve kendimi yanında hissedince her şey silinip gitmişti ak­lımdan. Bir an unutmuştum her şeyi.
Kal­bimde yine sıcak bir acı oluşmuştu o gün.
"Kendine iyi bak olur mu? Allah yolunu açık etsin, gönlüne göre olanı yaşaman dileğiyle...”
Sevmesine her­ kes sever, ama kimse bekleyemez. Sen onu çok beklemişsin.
Reklam