kedyy

kedyy
@Debutades
☆☆
Yasama tutunmak yapamasamda
Okuyoruz
19 Kasım 2007
126 okur puanı
Ağustos 2023 tarihinde katıldı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yoruldun mu, bırak tutmasın bacakların. Çaresiz misin?  Kal öyle. Bırak artık kendini, üzüntünü yaşa.kendine engel olma, kendini tutma. Kendi felaketine kollarını aç. Ellerin mi titriyor, bırak titresinler. Titreye titreye durmayı öğrenecekler. Üzüntünü durdurmaya çalışma.
Ölmek istiyorum. Beynimin susmasını istiyorum.
"Bir aptalsın sen." "Sürekli üzgüm olan, ama şarkılarla neşelenmek yerine kendini hüzünlü müziklere itip daha çok üzülen, çatıda tek başına oturup bunalıma giren bir aptalsın!" "Sen de bir aptalsın." "Sana hislerimden her bahsettiğimde konuyu değiştiren, hislerimden ve kendi hislerinden korkan, ulaşamayacağın bir insanı sevmeye çekinen bir aptalsın."
Sonra seni gördüm. Ve sen beni yapayalnızlığımdan kurtardın. Sessiz sedasız hayatıma yazdığın harflerle ses oldun.