Güzel bir kitap yazarımız süleyman deyimleri araştırdı derledi topladı çocuklar içinde tekrar kaleme almış bence güzel bir kitap hem deyimle öğrenmeyi hemde eğlenceli kitabı okumak çok güzel sizede öneririm.
Ba yıl dim son kelimem bu çok komik çok eğlenceliydi keşke 2. Kitabıda olabilseydi keşke ama çırak kitabıda var o da çok güzel açıkçası bitirmeye kıyamadım ama bitti sermin yaşarın kitaplarını çok severim sizede öneririm
Ben kitabı bir günde bitirirdim şahsen ben 11yasındayım bana göre komik eğlenceliydi spoiler vermek istemem ama benim annem afrikaya çok gitti çok biliyor okuyanlar anladılar