Ehlieyân

Ehlieyân
@Deepthought
"Arayış lezzeti olmasaydı ben ölürdüm."
O kalemin yazdığına teslimiz, çaresizlikten önce çaremiz o olsun diye teslimiz. Yönsüz kalmayalım, bunalıp kaçmayalım diye teslimiz.
Reklam
Mümin olmak, kendi aleyhimize bile olsa hakkı ayakta tutmaktır.
Herkes kendi ufkunu büyütür veya dar tutar.
Allah'ın mülkünde O'nun razı olmayacağı işte hayır olmaz.